Toys R Us پیشروترین فروشنده اختصاصی اسباب بازی و محصولات کودک در جهان است. Toys “R” Us در سال 1995 در دبی راه اندازی شد و اکنون در 18 مکان دیگر نیز شعباتی دارد. این فروشگاه به عنوان غول اسباب بازی خاور میانه شناخته شده و انواع لوازم مرتبط با نوزاد و کودک را ارائه می کند. خرید اسباب بازی کودک از Toys R Us تجربه ای متفاوت برای مادر و پدرهایی است که می خواهند کودکانی شاد تربیت کنند. جدیدترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه با کیفیت عالی را از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

معرفی فروشگاه Toys R Us

تنوع اسباب بازی نوزاد و کودک در این فروشگاه بسیار زیاد است و به صورت تفکیک شده برای گروه های سنی مختلف، محصولاتی را ارائه می دهد. اسباب بازی هایToys R Us انحصاری هستند و هر کودکی آرزوی داشتن آن ها را دارد. خرید اسباب بازی کودک به همراه لوازم ضروری نوزاد تا کودکان 12 سال همگی در این فروشگاه امکان پذیر است.

Toys ‘R’ Us در سراسر منطقه MENA خدماتی را به مشتریان عرضه می کند تا یک تجربه خرید شگفت انگیز را در امارات متحده عربی، قطر، کویت، بحرین، عمان و مصر داشته باشند. Toys ‘R’ Us به عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش اسباب‌بازی در منطقه، طیف وسیعی از لوازم مورد نیاز کودک را ارائه می دهد.

محصولات ارائه شده در Toys R Us این ها هستند:

  • پوشاک، تخت نوزاد، مبلمان
  • صندلی ماشین، کالسکه و لوازم ایمنی کودک
  • اسباب بازی های نوزاد و پیش دبستانی
  • لوازم جانبی تغذیه
  • لوازم ضروری مانند پوشک، دستمال مرطوب، لوسیون و کرم

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید جارو رباتیک + لوازم جانبی

خرید اسباب بازی کودک از امارات

خرید اسباب بازی کودک آنلاین

بچه ها بازی کردن را دوست دارند و از طریق اسباب بازی ها با دنیای اطراف شان آشنا می شوند. خرید اسباب بازی با کیفیت ضروری است زیرا نوزادان و خردسالان در تماس مستقیم با اسباب بازی هستند. لوازمی که حاوی مواد مضر، رنگ های سرب دار و مواد شیمیایی هستند، موجب بروز آلرژی و حساسیت در کودک می شوند و خطرات زیادی دارند.

Toys R Us یک اسباب بازی فروشی با سابقه و خوشنام است و با خیال راحت می توانید خریدتان را انجام دهید. مشکل اینجاست که این فروشگاه، به داخل کشور خدمات ارسال کالا ندارد. برای خرید اسباب بازی کودک و کالای مورد نیاز از این فروشگاه روی تجربه ما حساب کنید. خرید از فروشگاه های خارجی، امارات و آمازون و غیره دیگر یک رویا نیست.

خرید آنلاین از فروشگاه  Toys R Us

برای خرید اسباب بازی نوزاد و کودک از فروشگاه های خارجی، نیازی به مستر کارت و پی پال و ویزا کارت ندارید. ما سفارش های شما را به دست تان می رسانیم. ما که هستیم؟ فروشگاه اینترنتی نوین پلازا از سال 1396 در حوزه خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی فعال است. ما می توانیم برترین برندهای دنیا را در داخل کشور، ارائه دهیم. Toys ‘R’ Us یکی از فروشگاه های معتبر در خاورمیانه است و محصولات با کیفیت را عرضه می کند. شما می توانید از این فروشگاه و یا دیگر آنلاین شاپ های خارجی، خرید خود را انجام دهید.

ما اینجا هستیم تا پاسخگوی سوالات شما باشیم.