هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد است. حتی لوازم منزل هم هوشمند شده اند و به کمک ما آمده اند. جارو برقی های جدید هوشمند هستند و حتی نیازی نیست خودتان آن را هدایت کنید. قبل از ورود جاروی رباتیک، جارو برقی ها پادشاهی می کردند اما حالا دوره جاروهای هوشمند است. خرید جارو رباتیک را در اولویت قرار دهید. در حالیکه استراحت می کنید جاروی هوشمند همه آشغال های ریز و درشت را جمع می کند. این جاروها در فروشگاه های داخلی هم عرضه شده اند ولی قیمت سرسام آوری دارند.

طرز کار جارو رباتیک

Robotic Vacuum طبق برنامه ریزی می تواند زباله های مختلف را شناسایی کند. سیستم مسیریاب ویژه، برای تعیین موقعیت و راهیابی در جاروی هوشمند وجود دارد. بعد از خرید جارو رباتیک معمولا لازم است تا طبق راهنما یک اپ را نصب کنید. همه برنامه ریزی ها از آن طریق قابل اجرا است.

بعضی از این جاروهای رباتیک فقط آشغال های درشت را جمع می کنند. از نظر قیمت و قدرت این مدل ها ضعیف تر هستند. جاروبرقی های رباتیک پر قدرت آشغال های بسیار ریز را هم با سنسورهای قوی تشخیص می دهند. مکش بالاتر به معنای قدرت بیشتر جارو رباتیک است.

چند نمونه از معروفترین جاروهای  رباتیک عبارتند از:

  • جارو برقی رباتیک یوفای
  •  جاروبرقی رباتیک لایدستو
  • جاروبرقی رباتیک درما
  • جاروبرقی رباتیک شیائومی
  • جاروبرقی شیائومی
  • جاروبرقی رباتیک دریم

راهتمای خرید جارو رباتیک

قیمت خرید جارو رباتیک

این جاروها بسیار کارآمد هستند و در حداقل زمان، کف منزل را حسابی تمیز می کنند. انواع مدل های قوی و ضعیف تر جاروهای رباتیک تولید شده. تکنولوژی های جدید در ساخت جارو رباتی استفاده شده پس طبیعی است که قیمت بالاتری داشته باشد. تنوع این محصول زیاد است و رده قیمتی متفاوتی هم دارند. در واقع با هر بودجه ای می توانید یکی از این جاروهای کاربلد را خریداری کنید.

خرید جارو رباتیک از فروشگاه های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است. برای مثال وبسایت آمازون انواع جارو برقی رباتیک با قیمت های کم و زیاد را به فروش می رساند. اغلب فروشگاه های اماراتی هم لوازم هوشمند منزل را عرضه می کنند. اگر از حیوانات خانگی نگهداری می کنید حتما یکی از این جاروهای رباتیک جذاب را خریداری کنید. موهای سگ و گربه همه جا می ریزند اما ربات جارویی همه موها را جمع می کند.

این مطلب را از دست ندهید:خرید از آمازون و تحویل در محل

خرید جارو رباتیک از آنلاین شاپ های خارجی

نوین پلازا امکان خرید از آمازون امارات، آمازون آمریکا و دیگر فروشگاه های اماراتی را دارد. در اغلب فروشگاه های اینترنتی اماراتی جاروهای هوشمند هم به فروش می رسد. ده ها مدل جارو رباتیک با قدرت متوسط و بالا در این فروشگاه ها عرضه شده. محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده و با ما هماهنگ کنید. کلیه پرداخت ها با کارت شتابی بوده و تحویل درب منزل است.

تکنولوژی این جاروها بسیار پیشرفته است و به سختی بتوانید لوازم جانبی و مصرفی ان را تهیه کنید. نوین پلازا امکان خرید جارو رباتیک از آمازون و فروشگاه های اماراتی را دارد. همه وسایل مصرفی و لوازم جانبی هم در این فروشگاه ها پیدا می شود. کافی است مدل جاروی هوشمند را از سایت خارجی انتخاب کنید. بقیه کارها را ما برای شما انجام می دهیم.