خرید از سایت های حراجی ترکیه هیجان زیادی دارد گاهی می توانید یک کالا را تا نصف قیمت، خریداری کنید. برای مثال پوشاک در برخی فصول به قیمت های بسیار ارزان تری، به فروش می خورد. برای خرید کیف و کفش و لباس یا هر کالای دیگری، نیازی نیست تا ترکیه سفر کنید. آنلاین شاپ های ترکیه نیز محصولات خود را به داخل کشور ارسال نمی کنند اما هر کاری، راهی دارد. اجناس تخفیف خورده حراجی ها را می توانید در داخل کشور نیز دریافت کنید. برخی از سایت های واسط این کار را برای شما انجام می دهند. نوین پلازا یکی از معتبرترین سایت هایی است که امکان خرید از فروشگاه های خارجی را برای هموطنان، فراهم کرده است.

بهترین زمان برای خرید از حراجی های ترکیه

برندهای زیادی در ترکیه فعالیت دارند که تخفیف های فصلی و مناسبتی را ارائه می دهند. به طور دقیق نمی توان یک روز یا فصل مشخصی را برای حراج در نظر گرفت. فروشگاه های آنلاین در روزهای مختلف برای برخی محصولات، تخفیف می گذارند. شاید گاهی تمام لباس های یک فروشگاه، شامل تخفیف شود ولی اغلب لباس های خارج از فصل، به قیمت های ارزان تری برای فروش ارائه می شوند.

سایت های حراجی ترکیه در برخی مراسم به صورت سراسری، حراجی می گذارند. اگر بتوانید در این روزها خرید خود را انجام دهید کلی کالای برند را به قیمت نصف خریده اید. اغلب حراجی ها فصلی هستند و اجناس ارزان قیمت را با تغییر فصل رونمایی می کنند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید از علی اکسپرس چین Aliexpress

نحوه خرید از سایت های حراجی ترکیه

حراجی های ترکیه در فصل بهار

در این فصل به ندرت می توانید اجناس تخفیف خورده خوبی را پیدا کنید. معمولا همه فروشگاه ها اجناس جدید را برای شروع بهار، به مشتری عرضه می کنند. در این بین هستند فروشگاه هایی که هنوز جنس فصل قبل را نفروخته اند به خصوص در مورد لباس، وضع به همین صورت است. معمولا می توانید تخفیف های به نسبت بالاتری را در خارج از فصل، دریافت کنید. اگر به دنبال لباس های بهاره هستید بهتر است تا پایان ماه ژوئن همان خرداد ماه، صبر کنید. شانس خرید از حراجی در این ماه بیشتر از فروردین و آپریل است.

خرید از استانبول در فصل تابستان

از 11 خرداد( اول ژوئن) تا 15 تیر( اول جولای) سایت های فروشگاهی ترکیه، حراجی های واقعی دارند و قیمت های ارزان تری باری محصولات در نظر می گیرند. دمای هوا که بیشتر می شود تعداد حراجی ها هم بیشتر می شود. بهترین زمان خرید از سایت های حراجی ترکیه، فصل تابستان است.

خرید پاییز و زمستانه از حراجی های ترکیه

جمعه افسانه‌ای (Legendary Friday) و جمعه شگفت‌انگیز (Wonder Friday) ترکیه همان بلک فرایدی اروپایی هاست. سایت های حراجی ترکیه همگی برای این روز تخفیف های خوبی دارند. آخرین جمعه ماه نوامبر ( آذر ماه) بلک فرایدی در ترکیه و دیگر کشورها برگزار می شود. تخفیف های باورنکردنی را می توانید از سایت های آنلاین فروشگاهی دریافت کنید. همه نوع محصولی هم شامل این تخفیف ها می شود از جمله این موارد: محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم برقی و الکتریکی