فروشگاه اینترنتی Geekay را همه کودکان و نوجوانان دوست دارند. اینجا مکانی برای عرضه انواع وسایل گیمینگ است. اگر از طرفداران کنسول های بازی و لوارم جانبی گیمینگ هستید، خرید از Geekay را پیشنهاد می کنیم. جدیدترین محصولات این حوزه از برندهای معروف جهانی، در فروشگاه اینترنتی اماراتی به فروش می رسد. کنسول و بازی های سونی، نینتندو و حتی سگا را می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری کنید.

معرفی فروشگاه اینترنتی Geekay

Geekay یکی از بزرگترین خرده‌فروش‌های بازی در خاورمیانه است که دارای فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سرتاسر امارات، کویت، عمان، بحرین، قطر و عربستان سعودی است. هدف Geekay ارائه بهترین بازی‌های ویدیویی، لوازم جانبی بازی، کالاها و محصولات ممتاز است.

اکنون فروشگاه اینترنتی Geekay کار خود را با فروش آتاری در سال 1990 شروع کرد. اکنون همه محصولات مرتبط با گیمینگ در Geekay ارائه می شود. تمام کنسول های نسل جدید را در اینجا پیدا می کنید. خدمات مشتری فروشگاه گیمینگ عالی است و می توانید هر سوالی را بپرسید. امکان خرید 24 ساعته از این فروشگاه اینترنتی وجود دارد. محصولات به صورت دسته بندی شده در سایت موجود هستند.

سخت‌افزارهای سطح بالا و کلکسیون بازی های نایاب را نیز می توانید از Geekay تهیه کنید. جالب تر اینکه همه محصولات حوزه گیمینگ در این فروشگاه، عرضه می شود. در واقع می توانید وسایل بازی قدیمی یا حتی جدیدترین نسخه های بازی ها را در فروشگاه گیمینگ پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید از علی اکسپرس چین Aliexpress

خرید از فروشگاه اینترنتی Geekay

خرید اکشن فیگور در Geekay

فروشگاه اینترنتی Geekay محصولات مرتبط با حوزه گیمینگ را نیز در اختیار علاقمندان قرار می دهد. انواع محصولات سخت افزاری نظیر جوی استیک ها و کابل های رابط و غیره، در کنار بازی های جدید و اکشن فیگورها به فروش می رسد. بدون این فیگورهای جذاب و هیجان انگیز، محصولات گیمینگ کامل نمی شود. این را همه بازی خورها به خوبی می دانند که باید مجموعه کامل فیگور بازی را در اختیار داشته باشند. در این فروشگاه حتی می توانید لباس ها و محصولات مرتبط در حوزه گیمینگ را نیز تهیه کنید. کلیه محصولات عرضه شده در این آنلاین شاپ، تخصصی در زمینه گیمینگ و لوازم جانبی آن است. از وب سایت اصلی شرکت، بدون نیاز به پی پال و غیره، خریدتان را انجام دهید

نحوه خرید از  Geekay

فروشگاه اینترنتی Geekay در لیست فروشگاه های تایید شده نوین پلازا است. ما می توانیم محصولات مورد نظرتان را خریداری کرده و به آدرس شما تحویل دهیم. Geekay سابقه طولانی همکاری دارد و سفارش های زیادی را به این طریق انجام داده ایم. کنسول بازی، فیگور یا هر چیزی را که دوست دارید، انتخاب کنید و آدرس صفحه را برای ما ارسال کنید. به همین راحتی می توانید جدیدترین وسایل گیمینگ را از فروشگاه خارجی خریداری کنید.

نوین پلازا یک شرکت واسط است که با فروشگاه های خارجی همکاری دارد. همه فروشگاه های اماراتی یا دیگر کشورها، در حوزه کاری ما هستند. حدود یک ماه طول می کشد تا سفارشات شده به ما ارسال شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، تماس بگیرید.