غذا و لوازمی که برای سگ، گربه، پرنده یا آبزیان تهیه می کنید اهمیت زیادی در رشد و سلامت آن ها دارد. خرید غذا و محصولات پت از فروشگاه های نامعتبر، کار اشتباهی است و می تواند به قیمت جان حیوان خانگی تمام شود. petshop امارات بزرگترین فروشگاه محصولات حیوانات خانگی در منطقه است که لوازم برندهای معتبر را عرضه می کند. اگر یک سگ یا گربه بازیگوش در خانه دارید حتما به این فروشگاه اینترنتی نگاهی بیندازید. هر چه که بخواهید در پت شاپ امارات پیدا می شود.

معرفی فروشگاه  petshop

پت‌شاپ، پیشروترین خرده‌فروش تخصصی محصولات حیوان خانگی، لوازم جانبی و آبزیان در خاورمیانه است. این شرکت در سال 2011 توسط شارلوت و آندرس یورگنسن تأسیس شد. آنها ویلای کوچک خود در دبی را به فروشگاه لوازم پت تبدیل کردند و این شروع فعالیت پت شاپ بود. petshop در حال حاضر به بزرگترین خرده فروش مواد غذایی و لوازم حیوانات خانگی در منطقه تبدیل شده است و محصولات برندهای مطرح در این حوزه را عرضه می کند.

petshop با پنج فروشگاه در سراسر امارات متحده عربی، بهشت محصولات پت و غذای سگ و گربه است. پت شاپ دوبی یک فروشگاه بزرگ 54000 فوت مربعی در پارک سرمایه گذاری دبی است که بیش از 12000 محصول را ارائه می دهد. فروشگاه اینترنتی petshop نیز در تمام 24 ساعت فعال است و می توانید محصولات حیوانات خانگی و غذای پت را سفارش دهید.

فروشگاه petshop  سفارش های تا قبل از 9 صبح را همان روز، مستقیماً درب منزل تحویل می دهد. تحویل رایگان در سرتاسر امارات متحده عربی هم بخشی از خدمات این فروشگاه معروف است. البته ارسال لوازم حیوانات و غذای پت به ایران، تحت پوشش این فروشگاه نیست و سایت های واسطه، فرایند ثبت سفارش و تحویل کالا را بر عهده دارند.

مطلب پیشنهادی: خرید اسباب بازی کودک از فروشگاه Toys R Us

خرید محصولات حیوانات خانگی

petshop بزرگترین فروشگاه محصولات حیوانات خانگی

غذای با کیفیت و محصولات مورد نیاز برای نگهداری حیوانات خانگی باید دارای کیفیت بالایی باشد. این را والدین پت ها بهتر درک می کنند. فروشگاه پت شاپ اماراتی طیف وسیعی از محصولات حیوانات خانگی را در دسترس خریداران قرار داده است. کارشناسی آبزیان یکی دیگر از بخش های فروشگاه است که به طور تخصصی در زمینه آکواریوم خدماتی را ارائه می دهد. از لوازم ساخت و طراحی آکواریوم گرفته تا انواع غذا و مکمل آبزیان و لوازم دکوری در این فروشگاه موجود است. محصولات حیوانات خانگی پت شاپ امارات همگی از بهترین برندهای جهانی، تهیه می شوند. این فروشگاه با بیش از 500 برند در این حوزه همکاری دارد. برخی از معروف ترین برندها عبارتند از:

Royal Canin، Trixie، Lily’s Kitchen، Danish Design، Mutts & Hounds، Green & Wilds، Taste of the Wild، Orijen و Ziwi Peak

از petshop امارات چه محصولاتی را می توان تهیه کرد؟

  • غذای مناسب حیوانات خانگی
  • تشویقی گربه و سگ
  • توالت گربه و سگ
  • باکس حمل سگ و گربه
  • اسباب بازی حیوانات
  • مکمل های غذایی و دارویی
  • وسایل نظافت و مراقبت های بهداشتی
  • غذای حیوانات خانگی و پرنده
  • محصولات آبزیان و ماهیان آب شور و شیرین

پت شاپ امارات در لیست فروشگاه های تایید شده نوین پلازا قرار دارد.