آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است که دفتر اصلی آن در امریکا واقع شده. amazon انبارهای محلی زیادی در همه کشورها دارد و به همه نقاط کالا ارسال می کند. بسیاری از افراد تمایل دارند محصولات مورد نظر خود را از این وبسایت سفارش دهند. تعداد افرادی که از آمازون خرید می کنند، رو به افزایش است. چرا تعداد مشتری های آمازون هر روز بیشتر می شود؟ مزایای خرید از آمازون چیست؟ در این مطلب از نوین پلازا پاسخ سوالات خود را پیدا می گنید.

شاید بخواهید برای یکبار هم که شده، لذت خرید از آمازون را تجربه کنید اما نمی دانید چطور این کار را انجام دهید.به نظر می آید خرید از آمازون برای ایرانی ها غیر ممکن باشد اما همیشه راهی پیدا می شود. تحریم ها باعث شده تا خرید از سایت های غیر ایرانی برای هموطنان، دشوار شود. آمازون نیز ارسال کالا به ایران ندارد اما این به معنای از دست دادن مزایای خرید از آمازون نیست.

چرا باید از آمازون خرید کنیم؟

وبسایت فروشگاهی آمازون میلیون ها کاربر فعال دارد و روزانه سفارش های زیادی را برای خریداران ارسال می کنند. مزایای خرید از آمازون بیش از چیزی است که تصور کنید از جمله این موارد:

تنوع محصولات در این فروشگاه، خیلی زیاد است. هیچکس از این وبسایت دست خالی بیرون نمی رود.

همه برندهای معتبر در این فروشگاه، حضور دارند و می توانید اجناس اورجینال را از برند اصلی خریداری کنید.

جدیدترین تولیدات دنیا را در آمازون پیدا می کنید. محصولات الکترونیکی، پوشاک، لوازم منزل و غیره هم زمان با تولید کننده اصلی در آمازون عرضه می شود.

همیشه تخفیف هایی برای خریداران ارائه می شود. کمی حوصله داشته باشید می توانید گاهی تا 80 درصد هم تخفیف بگیرید.

حتی با محاسبه دلاری نیز، قیمت ها ارزان تر از ایران تمام می شود البته باید حسابی سایت را زیر و رو کنید.

مطلب پیشنهادی: خرید محصولات مراقبتی خودرو از آمازون

مزایای خرید از آمازون امریکا

بهترین روش خرید از آمازون

خدمات رسانی امازون محدود به منطقه خاصی نیست و به همه کشورها به جز ایران، ارسال کالا دارد. البته هنوز هم می توانید هر کالایی را از این فروشگاه بخرید. دو راه برای خرید از فروشگاه آمازون وجود دارد که ایرانی ها از آن استفاده می کنند.

1-حضور یک نفر در خارج از ایران

اگر یک آشنا در خارج از ایران داشته باشید می توانید کالای مورد نظرتان را خریدارای کنید. در واقع این شخص سفارش خود را ثبت و پرداخت می کند و درب منزل تحویل می گیرد. سپس کالا به ایران و آدرس شما ارسال می شود. این پروسه برای خیلی ها غیر ممکن است ولی راه ساده تری هم وجود دارد.

2- استفاده از خدمات سایت های واسطه

مزایای خرید از آمازون بسیار زیاد است و هر کس وسوسه می شود تا از این آنلاین شاپ، خرید کند. راه ساده اینست که از سایت های واسطه کمک بگیرید. نوین پلازا یکی از معتبرترین سایت های واسطه در ایران است که می تواند کالا و محصولات آمازون را در ایران خریداری کند.

مراحل خرید از آمازون به طور خلاصه :

  • ایتدا وارد وبسایت آمازون شوید
  • ثبت نام کنید ( اجباری نیست)
  • از بخش جستجوی آمازون، هر کالایی را که می خواهید، سرچ کنید
  • کد کالا را یادداشت کنید
  • ارسال کد به نوین پلازا برای خرید، ضروری است

بقیه کارها را به ما بسپارید و نگران پرداخت دلاری و تحویل کالا نباشید. برای کشب اطلاعات بیشتر، پیام بگذارید