Aliexpress یک فروشگاه اینترنتی معروف است که اجناس فروشندگان چین را به صورت تکی و عمده، ارائه می دهد. اگر به دنبال محصولات ارزان قیمت و با کیفیت چینی هستید حتما عضو سایت علی اکسپرس شوید. خرید از علی اکسپرس تجربه ای متفاوت است زیرا طیف وسیعی از کالا و محصولات متنوع ،در علی اکسپرس به فروش می رسد. هزاران فروشنده متفرقه در چین، تولیدات خود را از طریق این وبسایت در کل جهان، عرضه می کنند. با در نظر گرفتن برخی نکات می توانید خریدهای خوب و ارزان قیمتی را از Aliexpress داشته باشید.

معرفی علی اکسپرس

Aliexpress چین فعالیت خود را از سال 2010 شروع کرده و توانسته رضایت خریداران را جلب کند. در فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس بیش از 40 میلیون دسته بندی کالا وجود دارد و هر چیزی که بخواهید در لیست اقلام فروشگاه، دیده می شود. خرید از علی اکسپرس برای خریداران خوشایند است چون ارسال رایگان و تخفیف های بسیار خوبی را در نظر می گیرد. هر نوع کالایی را که بخواهید در این آنلاین شاپ چینی، با قیمت باورنکردنی پیدا می کنید. قیمت های ارزان و خدمات دهی عالی علی اکسپرس، موجب محبوبیت آن شده است البته گاهی مشکلاتی در ارسال کالا هست که به سرعت به آن رسیدگی می شود.

مطلب پیشنهادی:خرید مکمل ورزشی اورجینال از فروشگاه های خارجی

خرید از علی اکسپرس

مزایای خرید از AliExpress

خرید از علی اکسپرس یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال اجناس خوش قیمت هستند. دقت داشته باشید که در این فروشگاه اجناس برند و اصلی در کنار محصولات متفرقه عرضه می شود. تولید کنندگان چینی کالاهای مشابه برندهای لوکس را به قیمت پایین تری به فروش می رسانند ولی همه این محصولات اصل نیستند. خرید از فروشگاه علی اکسپرس در بسیاری موارد، شامل ارسال رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید اما نه برای کالای لوکس. خدمات پستی با هزینه برای کالاهای لوکس و گرانقیمت، گزینه مطمئن تری هستند. سرویس های پستی بهتر، هزینه دارند.

برخی از مزایای خرید از علی اکسپرس عبارتند از:

  • خرید کالا و محصولات متنوع به قیمت ارزان
  • حمایت از خریدار در صورت عدم رضایت یا عدم دریافت کالا
  • قابلیت استفاده از چند زبان مختلف
  • حمل و نقل رایگان برای اغلب محصولات
  • امکان پرداخت آنلاین ایمن
  • اعتماد سازی با اشتراک گذاری رضایت خریداران
  • ارسال به  بیش از ۲۰۰ کشور دنیا

نحوه خرید از علی اکسپرس در ایران

تجربه خرید از علی اکسپرس با همه خریدهای اینترنتی تفاوت دارد. صفر تا صد انتخاب کالا و ثبت سفارش به سادگی انجام می شود. مشکل در پرداخت و تحویل کالا از این فروشگاه اینترنتی است. پرداخت ها از طریق پی پال یا ویزا کارت انجام می شود که برای بسیاری از خریداران دور از دسترس است. مورد بعدی عدم ارسال کالا از چین به ایران است. AliExpress به طور مستقیم، خدمت رسانی به ایران ندارد.

خرید از علی اکسپرس را به ما بسپارید. کالای مورد نیاز خود را از این فروشگاه، انتخاب کنید، ثبت سفارش و پرداخت و تحویل کالا را نوین پلازا برای شما انجام می دهد. ما می توانیم اجناس مورد نیازتان را از فروشگاه های خارجی تهیه کنیم. جهت راهنمایی و مشاوره رایگان، تماس بگیرید.