محصولات مراقبتی خودرو لوازمی ضروری هستند که عمر مفید اتومبیل را افزایش می دهند. پیدا کردن اجناس اورجینال در این حوزه، خیلی دشوار شده زیرا اغلب برندهای داخلی، غیر اصل و فیک هستند. امکان خرید از فروشگاه های معتبر و برندهای خارجی نیز به دلیل عدم دسترسی به حساب بین المللی بسیار دشوار است. از طرفی کشورهای عرضه کننده محصولات مراقبتی خودرو، ارسال به ایران ندارند و خریداران ناچار به تهیه این محصولات از بازارهای داخلی هستند.

محصولات مراقبتی خودرو چیست؟

این محصولات برای حفظ ظاهر و کیفیت خودروها استفاده می شوند و از ضروری ترین وسایل برای هر راننده ای هستند. برخی از رایج ترین محصولات مراقبتی در اتومبیل این ها هستند:

-اسپری براق کننده لاستیک: این محصول گرد و غبار لاستیک ها را دفع می کند و آنها را براق و نو نشان می دهد.

-مکمل های سوخت: استفاده از این محصولات، عدد اکتان سوخت را افزایش داده و مصرف سوخت را کم می کنند.

-قلم دیتیلینگ خودرو: شامل پکیج ابزار برای از بین بردن خراشیدگی های ریز روی بدنه ماشین هستند. رنگ قلم ها با بدنه کاملا مطابقت دارد.

-شامپو سرامیک آبگریز کننده: محصولات مراقبتی تمیز کننده خودرو، علاوه بر از بین بردن آلودگی ها، خودروی شما را براق و لوکس نشان می دهند.

-اسپری انژکتورسوی: برای پاک کردن ذرات گرد و خاک و دود و غیره از موتور، به این اسپری ها نیاز خواهید داشت.

-فوم تمیز کننده موتور: این محصولات برای حذف زنگ زدگی و اثرات رطوبت روی قطعات موتور، تاثیر فوق العاده ای دارند.

-پولیش خودرو: جهت بهبود ظاهر بدنه خودرو، به کی پولیش اورجینال و مناسب نیاز دارید. خش های سطحی، خطوط ریز و لکه های بدنه ماشین را با پولیش اصولی، از بین ببرید.

-اسپری زنگ‌زدا: این محصول برای از بین بردن آثار زنگ زدگی قطعات خودرو استفاده می شوند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید از علی اکسپرس چین Aliexpress

محصولات مراقبتی خودرو

برندهای معروف محصولات مراقبتی خودرو کدامند؟

برندهای برتر در این حوزه، محصولاتی را ارائه می دهند که  موجب افزایش کیفیت و ظاهر خودرو می شود.  شرکت های بین المللی تولید کننده این محصولات، تحقیقات گسترده ای در زمینه خودرو انجام می دهند و طبق نیاز راننده و خودرو، لوازم مراقبتی فوق العاده ای را تولید می کنند. برخی از برترین برندهای عرضه کننده محصولات مراقبتی خودرو عبارتند از:

  • Turtle Wax
  • SHINE ARMOR
  • Armor All
  • Sonax
  • MOTHERS
  • Meguiars

محصولات اورجینال را از آمازون خریداری کنید!

متاسفانه اکثر محصولات مراقبتی خودرو در بازار داخلی کیفیت مطلوبی ندارند زیرا اورجینال نیستند. اتومبیل شما یک کالای ارزشمند است و باید بهترین محصولات مراقبتی را برای حفظ و نگهداری خودرو، تهیه کنید. آیا می خواهید این محصولات را مستقیم از آمازون تهیه کنید؟

نوین پلازا خرید محصولات برندهای معتبر بین المللی را توصیه می کند. با نگاهی به آمازون، تنوع بالای این محصولات را مشاهده کنید و هر چه که نیاز دارید، سفارش دهید! نگران پرداخت دلاری و ثبت سفارش و ارسال و غیره نباشید. در حال حاضر آمازون به داخل ایران، محصول ارسال نمی کند اما ما این مشکل را حل کرده ایم. محصول مورد نظرتان را از وبسایت آمازون انتخاب کنید و جهت ثبت سفارش با ما هماهنگ کنید.