داشتن کیف پول سخت افزاری برای مدیریت ارز دیجیتال ضروری است. اگر در این زمینه فعالیت دارید باید یک ولت مطمئن با امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید. کیف پول سخت افزاری Tangem هنوز وارد ایران نشده ولی گزینه خوبی برای مدیریت ارز دیجیتال است. با در اختیار داشتن این ولت می توانید خرید، فروش و ذخیره دارای دیجیتال خود را به شکل معقول تری مدیریت کنید. کیف پول tangem یک مکان امن برای ذخیره ارزهای دیجیتال کاربران است.

طریقه استفاده از کیف پول سخت افزاری Tangem

کیف پول های سخت افزاری سنتی یک مینی رایانه به حساب می آیند. کاربر تراکنش ها و داده ها را توسط یک صفحه نمایش کوچک، مشاهده می کند. کلیدهای خصوصی و غیره هم در همین ولت ذخیره می شود. Tangem شبیه به کیف پول های قبلی نیست. کیف پول دیجیتال ارزی جدید همانند کارت اعتباری از از NFC عملیات اعتبار سنجی تراکنش ها را امکان پذیر کرده است. برای استفاده از ولت سخت افزاری Tangem به کابل یا باتری و غیره نیازی ندارید.

کیف پول سخت افزاری Tangem روند رمزنگاری را تا حد زیادی ساده و سریع تر کرده است. ولت Tangemیک کارت فیزیکی هوشمند است که بدون نیاز به کارت شارژ یا باتری و تجهیزات اضافی می توانید از آن استفاده کنید. جالب تر اینکه Tangem 2 یا 3 کارت پشتیبانی اضافی را نیز می تواند در اختیارتان قرار دهد که برای تعیین استراتژی پشتیبان داده ها عالی است. برای مثال اگر یکی از کارت ها دچار آسیب شود، نگرانی بابت دسترسی به کیف پول سخت افزاری وجود ندارد.

پیشنهاد مقاله: راهنمای خرید جارو رباتیک + لوازم جانبی

کیف پول سخت افزاری Tangem

 

امنیت استفاده از Tangem

Tangem Wallet در زمان روشن بودن، یک کلید خصوصی مخفی ایجاد می کند که دسترسی به آن امکان پذیر نیست. کارت های پشتیبان نیز یک روش امن بازگشتی هستند. کیف پول Tangem 2.0 از پلاستیک هرمتیک ساخته شده است که حداکثر مقاومت را در برابر عناصر مختلف ارائه می دهد و دارای 25 سال ضمانت تعویض محصول است.

این ولت به شکل کارت هوشمند طراحی شده و به راحتی می توانید آن را حمل کنید. طراحی ساده و سهولت حمل مهم ترین ویژگی کیف پول سخت افزاری Tangem است. پشتیبانی از NFC یکی دیگر از مزایای کیف پول سخت افزاری Tangem است که موجب سرعت بیشتر عملیات می شود. ولت سخت افزاری به وسایل جانبی نیاز ندارد و کاملا مقاوم به رطوبت و گرد و غبار است.

ولت Tangem از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کند؟

بیش از 6 هزار رمز ارز و توکن را می توانید با کیف پول سخت افزاری Tangem انتخاب کنید. همچنان رمز ارزهای بیشتری در لیست این ولت قرار می گیرند. این کیف پول هوشمند هنوز در حال گسترش و بهینه سازی است. برخی از محبوب ترین رمز ارزهای دیجیتال Tangem عبارتند از: َ

  • بیت کوینَ
  • لیت کوین
  • CRYPTO
  • Ethereum
  • Dogecoin
  • سولانا کاردانو
  • و ……

قیمت کیف پول tangem

این ولت هنوز وارد ایران نشده و عرضه کننده زیادی ندارد. ولی ما می توانیم آن را برایتان تهیه کنیم. نوین پلازا ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری tangem در ایران است. برای دسترسی به هزاران ارز دیجیتال و فعالیت در بستر امن به یک ولت امن و مطمئن نیاز دارید. پس از خرید کیف پول سخت افزاری همه اطلاعات مورد نیاز در اختیارتان قرار می گیرد. اگر به تکنولوژی های جدید و ایمن علاقه دارید، tangem انتخاب شماست.