تناسب اندام یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی و سلامت است. شرکت در برنامه های ورزشی منظم می تواند به بهبود شرایط بدنی کمک کند اما لازم است تا در کنار ورزش از مکمل های بدنسازی نیز استفاده کنید. محصولات مکمل کمک می کنند تا هر چه زودتر به شرایط بدنی ایده آل برسید. خرید مکمل ورزشی اورجینال یکی از مهم ترین چالش ها برای ورزشکاران حرفه ای است. مکمل های اصل و فیک زیادی به فروش می رسند و نمی توان به هر محصولی اعتماد کرد.

مکمل های ورزشی به شکل پودر، قرص، کپسول، ویال یا ساشه تولید می شوند. برخی مکمل ها بدون تجویز پزشک قابل استفاده هستند. مکمل های غذایی و بدنسازی از این گروه هستند. مکمل ها در کنار بدنسازی تاثیر زیادی در خوش فرم شدن اندام دارند. قبل از خرید مکمل ورزشی اورجینال باید بدانید، هدف شما از خرید این محصول چیست؟ انواع مکمل بدنسازی( Bodybuilding supplement ) عضله سازی و یا لاغری در بازار موجود است.

مزایای استفاده از مکمل بدنسازی اصل

اگر ورزش می کنید باید حداکثر استفاده را از تمرینات داشته باشید. رعایت رژیم غذایی و تغذیه اهمیت زیادی دارد. مکمل های بدنسازی موجب می شوند تا ریز مغذی ها، ویتامین های ضروری و املاح مورد نیاز بدن تامین شود. برای ورزشکاران حرفه ای تهیه مکمل بدنسازی اورجینال اهمیت بیشتری دارد. مصرف محصولات تاریخ گذشته خطرات جدی به همراه دارد.

برخی از مزایای استفاده از مکل بدنسازی اورجینال عبارتند از:

1- مصرف مکمل های بدنسازی بسیار ساده است.

تهیه و تدارک غذای مقوی برای یک ورزشکار، ساعت ها زمان می برد. فراهم کردن غذای مغذی به صورت روزانه، امکان پذیر نیست. روتین غذایی یک ورزشکار تنها با مکمل های ورزشی کامل می شود.

2- مکمل های ورزشی مقر ون به صرفه هستند.

نیاز روزانه پروتئین یک ورزشکار صد کیلویی، بیش از 200 گرم است. تامین این میزان پروتئین از طریق مواد غذایی، هزینه زیادی دارد. مکمل های ورزشی در مقایسه با مواد دیگر، قیمت مناسب تری دارند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید جارو رباتیک + لوازم جانبی

خرید مکمل ورزشی اورجینال

انواع مکمل ورزشی اورجینال

مکمل های بدنسازی به گروه مهم دسته بندی می شوند شامل:

1-لاغر کننده و افزایش سوخت و ساز: مکمل هایی که برای تامین انرژی و سوخت و ساز بدن حیاتی هستند.  مثل مکمل کافئین،کراتین، ال کارنیتین و …..

2-مکمل های بدنسازی و عضله سازی: برای ترمیم و بازسازی عضلات و افزایش حجم ماهیچه ها به این مکمل ها نیاز دارید. مثال پرروتئین،اسیدهای آمینه،کرومیوم پیکولینات و …

3-تقویت و سلامت عمومی بدن:  گروه سوم مورد نیاز همه افراد ورزشکار در هر سن و سالی است. نظیر انواع ویتامین ها، فولیک اسید و نیاسین و …

خرید مکمل ورزشی اورجینال از فروشگاه های خارجی

شما می توانید محصولات مکمل مورد نیاز خود را مستقیم از آنلاین شاپ خارجی تهیه کنید. انواع مکمل بدنسازی اصل با تاریخ مصرف طولانی در فروشگاه های اینترنتی اماراتی یا وبسایت آمازون و غیره عرضه می شود.

نوین پلازا تامین کننده مکمل ورزشی اورجینال برای ورزشکاران است. ما می توانیم به صورت مستقیم مکمل های ورزشی را از آمازون امارات و آمازون آمریکا تامین کنیم. خرید مکمل ورزشی اورجینال از فروشگاه های آنلاین Sporter , Myprotein ,drnutritio و یا هر فروشگاه معتبر دیگری برای ما مقدور است.