کاغذ دیجیتالی (به انگلیسی Electronic paper) نسل جدید نوشت افزارهای الکترونیکی است. جالب ترین ویژگی این محصول، حذف کاغذ برای نوشتن است. نوشتن روی این کاغذهای دیجیتالی کامل حس کاغذ و مداد را دارد. تفاوت اینجاست که هیچ کاغذی استفاده نمی شود و هیچ درختی قطع نمی شود. خرید کاغذ دیجیتال یک تصمیم مهم است زیرا با این کار به طبیعت و محیط زیست کمک می کنید. همه دانشجویان، دانش آموزان دبیرستانی و افرادی که زیاد با نوشتن سر و کار دارند، این نوشت افزار الکترونیکی به کارشان می آید.

کاغذ دیجیتال تبلت یا چیزی شبیه به آن نیست. این وسیله کارایی متفاوتی دارد. کاغذهای دیجیتالی برای نقاشی کشیدن، نوشتن و …. عالی هستند. قبل از خرید کاغذ دیجیتال به این موارد توجه کنید:

اندازه سیستم نمایشگر

صفحه نمایشگر دیجیتالی در تنوع زیادی تولید شده. کاغذ دیجیتال معمولا تک رنگ( سیاه و سفید) است. برخی برندها قابلیت پشتیبانی از رنگ را هم دارند. اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن نیز مهم است. برندهای مختلف را بررسی کنید و با توجه به کاربردتان یک اندازه مناسب را انتخاب کنید.

کیفیت و برند صفحه نمایش

برند تاثیر زیادی در خرید کاغذ دیجیتال دارد. شرکت های معتبر و برندهای معروفی نوشت افزار دیجیتالی را تولید کرده اند. ویژگی محصولات هر یک با دیگری متفاوت است. شزکت های معتبر در ارائه کاغذ دیجیتال این ها هستند:

reMarkable

Kobo

Amazon

Boox

Ratta (Supernote)

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید جارو رباتیک + لوازم جانبی

قیمت کاغذ دیجیتال

 

خرید کاغذ دیجیتال و کیفیت فلم

کاغذهای دیجیتالی دارای یک قلم مخصوص هستند. سایز و فونت قلم، کیفیت انتقال دیتا و کارایی قلم اهمیت زیادی دارد. محصولات تبلت کاغذی الکترونیکی کارایی شبیه به مداد و کاغذ دارند. موضوع مهم اینست که قلم خیلی با کیفیت باشد در غیر این صورت خیلی زود، از نوشتن خسته می شوید.

سرعت پاسخگویی کاغذ دیجیتال

هر چقدر سرعت انتقال دیتا به صفحه نمایش، کمتر باشد کیفیت دستگاه بالاتر است. خرید کاغذ دیجیتال یک مزیت بزرگ دارد و آن اینکه خیلی روان و ظریف تر از کار با خودکار و کاغذ است. سرعت پاسخگویی طولانی، شما را به دردسر می اندازد. موقع نوشتن جزوه، یادداشت کردن و … حداقل به کاغذ دیجیتال با سرعت متوسط نیاز دارید. مدل های ضعیف تر عموما سرعت پاسخگویی طولانی تری دارند و برای بچه ها مناسب هستند.

کاغذ دیجیتال برای نقاشی و کارهای هنری هم استفاده می شود. اگر این محصول را برای کارهای ظریف و خاص خریداری می کنید، سرعت بالاتر را انتخاب کنید. برای جزوه برداری سرعت متوسط هم مناسب است.

خرید کاغذ دیجیتال از فروشگاه اینترنتی خارجی

شما می توانید محصولات نرم افزاری و الکترونیکی خود را از آنلاین شاپ خارجی خریداری کنید. خرید از آمازون آمریکا یا هر فروشگاه دیگری، امکان پذیر است. محصول مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. از راهنمایی این مطلب برای خرید کاغذ دیجیتال با کیفیت تر استفاده کنید. کد محصول را یادداشت کرده و برای ما بفرستید.

نوین پلازا این امکان را دارد که کاغذ دیجیتال را از فروشگاه های خارجی برایتان خریداری کند. بدون نیاز به مستر کارت یا ویزا کارت و … خیلی راحت خرید کنید.